Επιστροφή ...

8:05:00 μ.μ.


Επιστροφή στα γνωστά μας λημέρια.

Όχι δεν έλειπα δυο μήνες διακοπές, ούτε πήγαινα από νησί σε νησί να ξεκουραστώ, δυστυχώς. Εδώ ήμουν, σας διάβαζα, σας ‘’εβλεπα’’ απλά έκανα ένα μικρό διάλειμμα.
Για να πω τα πράγματα με το όνομά τους δεν πολυμαγείρευα. Δηλαδή όχι όσο θα ήθελα και όχι αυτά που ήθελα για να τα βάλω στο μπλογκ. Τρώγαμε πάντως, ψέματα δεν θα πω. Ας είναι καλά η μαμά. 

Εντάξει έφτιαχνα κι εγώ κάποια πράγματα αλλά δεν είχα ούτε πολύ όρεξη ούτε κι έμπνευση. Μάλλον έφταιγε και η ζέστη, το ότι δεν είχα κι όρεξη να φάω πολύ λόγω μιας φαρμακευτικής αγωγής που παίρνω η οποία έχει επηρεάσει λίγο την γεύση και την όρεξη μου, και την όσφρηση αφού με ενοχλούν οι μυρωδιές. Προτιμώ ελαφριά φαγητά, δροσερά και γενικώς ότι πιο απλό γινεται. Οπότε δεν υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να κάνω κάτι συγκλονιστικό αυτό τον καιρό και να το μοιραστώ μαζί σας. Αλλά κι αυτή η απραξία δεν μ αρέσει, οπότε θα προσπαθήσω να μπω δυναμικά με ιδέες κι έμπνευση.

Αλλά το καλοκαιράκι είναι λίγο τεμπέλικο από μόνο του οπότε υπήρχε και μια επιπλέον δικαιολογία. 

Διακοπές κανονικές δεν πήγα. Ένα τριήμερο (σκάρτο) ξέκλεψα τώρα στο τέλος. Και η πρώτη μέρα του Σεπτεμβρίου με βρήκε σε κατάσταση διακοπών. Δεν πειράζει κι αυτές οι λίγες μέρες ήταν κάτι. Ξεφεύγει το μυαλό έστω για λίγο. 
Είσαι μια μέρα σε έναν τόπο που βλέπεις – που μάλλον φαίνονται χωρίς τσιμεντένιες παρεμβολές – θάλασσα κι ουρανό και νομίζεις πως είσαι ένα μήνα διακοπές. Κι είσαι μόνο κάποιες ώρες. Δεν είναι περίεργο αυτό ?


Αρχίζουμε και μπαίνουμε σε κανονικούς ρυθμούς σιγά-σιγά. Θ αρχίσουν τα σχολεία με το καλό, θ αρχίσουν και τα τρεχάματά μας. Αλλά δεν θα πούμε καλό χειμώνα από τώρα, ούτε καλό φθινόπωρο. Το καλοκαίρι συνεχίζεται. Τι κι αν μπήκε Σεπτέμβρης? Αλλωστε είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές. Ηρεμος και χαλαρός, χωρίς το χαμό του Αυγούστου… και φυσικά είναι ακόμα καλοκαίρι.

Οπότε καλό υπόλοιπο καλοκαιριού για όσους συνεχίζουν. 

Θ αρχίσουμε πάλι τα μαγειρέματα. 
Προς το παρόν αρχίζουμε το μήνα με καλοκαιρινές φωτογραφίες.
Καλό μήνα! 

Είδαμε το ηλιοβασίλεμα (που στην πόλη το χάνουμε)



Κολυμπήσαμε σε καθαρά νερά

(Μαρμάρι Ευβοίας)

(Μαρμάρι Ευβοίας)







Φάγαμε καλό φαγητό, ψαράκια που δεν τρώμε συχνά στην Αθήνα.

(φρέσκο γαυράκι)

(μπαρμπούνια)


(αμπελοφάσουλα σαλάτα - τα παιδιά μου τα τσάκισαν (περίεργο)


(τυροπιτάρα αγαπημένη - μόνο που δυστυχώς το φύλλο ήταν έτοιμο)

Γλυκάκια
(ωραιότατο γλυκάκι με μπισκότα πτι-μπερ,φανταστική κρέμα και ζελέ ροδάκινο) 

 Παίξαμε ποδοσφαιράκι στο δρόμο



Να είμαστε καλά να χαιρόμαστε μικρές ευτυχισμένες στιγμές!

(Λιμάνι Μαρμαρίου, Εύβοια)

(Μύρτος, Κεφαλλονιά - φωτογραφία που τράβηξε η κόρη μου)



You Might Also Like

21 σχόλια

  1. Πανέμορφες εικόνες!!
    Καλώς ήρθες και πάλι στα γνωστά μας μέρη!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες εικόνες! Καλώς ήρθες Μαρία μου, καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο νησί επισκεφτήκατε!!!
    Ωραίες φωτογραφίες όλες !!
    Τα φαγητά που είδα με ξεσήκωσαν !!!!

    Καλώς επέστρεψες Μάριον!!!

    Καλό μήνα ! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Χρυσαυγή μου

      Σε νησί-νησί δεν πήγαμε. Αν και η Ευβοια νησί είναι. Στο Μαρμάρι Ευβοίας πήγαμε που είναι κοντά. Η φωτο απο την Κεφαλλονιά την ειχε τραβήξει η κόρη μου που είχε παει πριν κανα μήνα.

      Ωραία ήταν και τα φαγητά επίσης :)

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσει η ανάρτηση σου Μάριον!
    Μου βγάζει μια ωραία ζεστασιά... Οι εικόνες πανέμορφες!
    Ελπίζω να ξεκουράστηκες σωματικά και ψυχολογικά γιατί πράγματι τα τρεχάματα ξεκινούν και πάλι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και λίγο ήταν καλό Ερμιόνη μου. Ξεφεύγει το μυαλό.
      Να πάρουμε δύναμη για το χειμώνα.

      Σ ευχαριστώ πολύ

      Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφες όλες οι εικόνες!
    Καλώς επέστρεψες, καλό Φθινόπωρο εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλά Ελενα, καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι

      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Καλώς την, καλώς την!!
    Καλή προσαρμογή στην βάση σας πια αγαπητή μου Marion και πάνω από όλα σύντομα μακριά από τα φάρμακα.

    Όμορφες εικόνες και με αγαπημένη αυτή, της κόρης, στον Μύρτο.
    Κεφαλλονιά το νησί της γιαγιάς Πηνελόπης...

    Και του χρόνου με ακόμη περισσότερες ημέρες ξεκούρασης και χαλάρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Πηνελόπη μου
      Νασαι καλά και όπως λες μακριά απο φάρμακα .

      Α έχετε ρίζες απο την Κεφαλλονιά. Ωραία είναι.

      Και του χρόνου ναμαστε καλά

      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκαμε και πάλι, Μάριον. Αν και είσαι σε διακοπές και χαίρεσαι τον ήλιο και την θάλασσα, θα σου ευχηθώ καλό Φθινόπωρο μιας και μπήκε ο Σεπτέμβριος. Καλή ξεκούραση, καλή επιστροφή στην καθημερινότητα και στα μαγειρέματά μας.
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασαι καλά Ειρήνη μου σε ευχαριστώ
      Καλο φθινοπωρο και σε σένα

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  8. Καλό φθινόπωρο.

    Σ΄αγαπώ πολύ ΦΙΛΗ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου μικρό μου

      Καλά να είμαστε και δύναμη για τον χειμώνα

      Κι εγώ βρε σ αγαπώ :))

      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  9. Καλώς μας ήλθες και πάλι!
    Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από το καλοκαίρι σου! Και του χρόνου με υγεία, να περάσεις, όπως επιθυμείς!

    Καλό φθινόπωρο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα ευχηθώ καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!! Ήρθες και στο νησί μας; και του χρόνου με υγεία Μάριον!!Καλή δύναμη για τον χειμώνα!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή συνέχεια του καλοκαιριού Μάριον! Κράτα τον ήλιο και το γαλάζιο μέσα σου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή