Υγιεινά muffins με καρότο, κολοκύθι, μπανάνα & μέλι / Healthy muffins with carrot, zucchini, banana & honey

9:27:00 π.μ.




Oι μέρες περάσανε, κάποιοι είναι ακόμα διακοπές και απολαμβάνουν ηρεμία και ξεκούραση ή είναι προς το τέλος των διακοπών, ανεμελιά, χαλαρό ξύπνημα το πρωί...κι αν έχουμε επιστρέψει στη δουλειά πάλι υπάρχει μια μικρή ηρεμία είτε στους πρωϊνούς δρόμους ή στη δουλειά ή ακόμα και στο σπίτι..

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ!!! Ανοίγουν τα σχολεία την άλλη βδομάδα και κάθε κατεργάρης στο πάγκο του.
(σας τρόμαξα λίγο μετά την εισαγωγή - αυτό ήθελα βασικά (χαχα) - αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα ..;-) ).

 

Γι αυτό αρχίστε να προετοιμάζεστε για τις ''δύσκολες'' μέρες που έρχονται. Αρχίζει το τρέξιμο, το πιο πρωινό ξύπνημα, οι δραστηριότητες & τα δρομολόγια, η κίνηση στο δρόμο, το ''διάβασε'' ''ακόμα να διαβάσεις'', ''μην χαζεύεις'', ''πέρασε η ώρα, πότε θα κοιμηθείς''... κι άλλες ωραίες μικρές φρασούλες που εμφανίζονται μόνες τους και ξεστομίζονται σαν να τις είχες προγραμματίσει να αρχίσουν να πετάγονται αβίαστα από το στόμα σου από το Μάιο που σταμάτησες να τις λες.

Και φυσικά σπαζοκεφαλιά για το πρωινό αλλά και το σνακ των παιδιών. Για μεγάλα και μικρά παιδιά.




Κι εδώ έρχονται αυτά τα υγιεινά muffins να δώσουν λύση.
Είναι απίστευτα μαλακά & νόστιμα. Και φυσικά έχουν μέσα λαχανικά, φρούτο, μέλι & βρώμη. Γι αυτό και όσα και να φάτε καλό θα σας κάνουν.

Καρότο, κολοκύθι κρυμμένα μέσα, κάνουν παρέα με την μπανάνα και το μέλι. Και φυσικά έχουν μόνο ελαιόλαδο. Και είναι πανεύκολα. Ούτε μίξερ χρειάζεστε.

Δοκιμάστε τα.




Υγιεινά muffins με καρότο, κολοκύθι, μπανάνα & μέλι
(προσαρμοσμένη συνταγή από εδώ)

Υλικά
(για περίπου 16-18 τμχ.)

320 γρ. αλεύρι για ολες τις χρήσεις
80 γρ.  νιφάδες βρώμης
160 γρ.  μέλι
1 κουτ. γλ. αλάτι
1 κουτ.γλ. μπέικιν πάουντερ
1 κουτ. γλ. μαγειρική σόδα
1 κουτ. γλ. μοσχοκάρυδο
160 γρ. καρότα τριμμένα (περίπου 3 καρότα)
1 μπανάνα (ώριμη λιωμένη)
150 γρ. κολοκύθι τριμμένο
2 αυγά
165 γρ. γάλα
6 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
1 βανιλίνη


Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 C βαθμούς.

Ετοιμάζουμε τις θήκες για  muffin βάζοντας τα χαρτάκια.


Σε ένα μεγάλο μπωλ βάζουμε τα ξηρά συστατικά και ανακατεύουμε

Σε ένα δεύτερο μπολ προσθέτουμε το μέλι, τα καρότα, κολοκυθάκια, τη μπανάνες, το λάδι και ανακατεύουμε.


Σε ένα τρίτο μικρό μπολ χτυπάμε ελαφρά το γάλα και τα αυγά.

Ενώνουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ και ανακατεύουμε να γίνει ένα ομοιογενές μείγμα (ανακατεύουμε είτε με κουτάλι ή με το χτυπητήρι)


Γεμίζουμε τις θήκες για muffin  περίπου τα ¾ .


Ψήνουμε για περίπου 25 λεπτά.

Τα αφήνουμε για 5 λεπτά και μετά τα βγάζουμε σε σχάρα να κρυώσουν.





Μικρά μυστικά:

  • Με αυτά τα υλικά βγαίνουν περίπου 18 κομμάτια
  • Τα muffins γίνονται αφράτα, μαλακά & υγρά.
  • Τα καρότα και τα κολοκύθια τα τρίβεται στην λεπτή μεριά του τρίφτη ή αν έχετε πολυμίξερ που τα τρίβει με το ειδικό εξάρτημα.
  • Μόλις κρυώσουν τελείως μπορείτε να τα βάλετε σε σακουλάκια (ξεχωριστά το καθένα) και να τα φυλάξετε στην κατάψυξη για να είναι πάντα φρέσκα. Τα βγάζετε από το βράδυ και το πρωί έχετε φρέσκα muffins για πρωινό.
  • Ιδανικά και για το σχολείο των παιδιών.
  • Εγώ η αλήθεια είναι γέμισα λίγο παραπάνω από τα 3/4 τις θήκες γι αυτό και βγήκαν φουσκωτά.
  • Η αρχική συνταγή έλεγε ότι βγαίνουν 12 muffins. Εμένα μου βγήκαν 18, γέμισα μια θήκη των 12 θέσεων κι άλλη μια με 6 θέσεις. 
  • Επίσης μπορείτε να το βάλετε και σε φόρμα (στρογγυλή ή μακρόστενη) απλά θα θέλει λίγο χρόνο παραπάνω στο ψήσιμο.










You Might Also Like

17 σχόλια

  1. Τι όμορφα που τα παρουσιάζεις! Δεν τολμώ να το πω..δεν έχω κάνει ποτέ muffin !! Έχω κάνει μικρά κεκάκια με την ίδια ζύμη που κάνω κέικ.Βέβαια η κόρη μου κάνει κάθε μέρα για το μαγαζί της μα εμένα μου αρέσουν τα..περίεργα όπως αυτό που γράφεις.Νομίζω ότι αν έβαζα πορτοκαλί κολοκύθι ( γλυκού) ίσως ήταν ακόμα πιο καλύτερα...τι λες;( και κανένα..καρυδάκι!!!!λέω τώρα...η άπληστη!)Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου, θα τα φτιάξω με..τη δική μου κολοκύθα από το κτήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Αχτίδα μου :)

      Δεν είναι τίποτα..μην νομίζεις είναι κι αυτό μείγμα σαν του κεικ ;)
      Και με πορτοκαλί κολοκυθα θα είναι ωραία..επίσης μπορείς να βάλεις και λίγη σταφίδα (η αρχική συνταγή ειχε σταφίδες, αλλά δεν έβαλα).
      Και λίγο καρυδάκι βάλε..χιχι...του παει.

      Φιλιά πολλα :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ είμαι πάλι..που να γράψω για να μου έρχονται σε μέιλ οι αναρτήσεις σου;Έγραψα κάπου εκεί..μα δεν ξέρω αν έγραψα σε σωστό μέρος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει φόρμα στη δεξιά στήλη που συμπληρώνεις το μαιλ (Sing up in seconds...έτσι λεέι)

      αλλά και να ακολουθεις το μπλογκ εκει που λεει αναγνώστες,,, πατάς εκεί που λέει ''παρακολουθησ του blog'' ... ελπίζω να βοηθησα :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα, οι συνταγές των ξένων site ή blog και των βιβλίων, βγάζουν πάντα περισσότερο μείγμα. Επειδή είχα την απορία του γιατί είδα στο Λονδίνο ότι οι φόρμες τους είναι μεγαλύτερες.
    Ωραία πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To έχεις παρατηρήσει κι εσύ για την ποστότητα ε?? κι εγώ έλεγα μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος...

      Σ ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  4. Ε, αυτά τα μάφινς και κέικ με τα λαχανικά μέσα είναι η μεγάλη μου αγάπη γιατί κρατάνε υγρασία και κανουν το κέικ πολύ στιβαρό και μασίφ χωρίς να ψιχουλιάζει!! Τώρα εσύ Μάριον που έβαλες και καρότο και κολοκυθάκι το έκανες σούπερ τέλειο. Διαβάζω και το σχόλιο της Ξανθής παραπάνω και μου λύνεται κι εμένα η απορρία γιατί πάντα βγαίνουν περισσότερα σε μένα τα μάφινς απ΄ότι λέει μια ξένη συνταγή!!! χαχα

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι...είναι ωραίο και όπως λες δεν ψιχουλιάζει (κάτι που μου αρέσει κι εμένα).
      Εντάξει κι εγώ ησύχασα με το σχόλιο της Ξανθής...δεν κάνουμε κάτι λάθος ;)
      Σ ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  5. Φανταστικά είναι!!! Μου αρέσει που έχουν και καρότο και κολοκύθι!!! Θα τα φτιάξω για τα ανηψάκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Πέπη μου.
      Να τους τα φτιάξεις και να μου πεις εντυπώσεις :)

      Φιλιααα

      Διαγραφή
  6. και τα λαχανικούλια τους έχουν και το μελάκι τους έχουν και την βρώμη τους!
    υπέροχα υλικά. είμαι σίγουρη πως θα είναι νοστιμότατα!
    και αφού μπαίνουν στην κατάψυξη σου λύνουν τα χέρια!
    φιλιά και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι βολικά και νόστιμα Ευη ;)

      Σ ευχαριστώ πολύ :)

      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Τι νοστιμα! Μου αρέσει πολύ που έχεις βάλει μέλι. Με τα λαχανικά θα είναι νοστιμότατα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ νομίζω το μέλι είναι καλύτερο από ζάχαρη..κι άλλωστε ειναι 16 μαφινς..ποσο μέλι να έχει ένα μαφινς??????

      Ευχαριστώωω

      Φιλιά

      Διαγραφή
  8. Μα τι ωραία υλικά!
    Εξαιρετική πρόταση Μάριον, ευχαριστούμε!
    Καλή εβδομάδα!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόλις τα έβγαλα από το φούρνο. Είναι καταπληκτικά. Μόνη αλλαγή που θα έκανα είναι να προσθέσω κάτι πιο γλυκό.
    Είτε λίγο περισσότερο μέλι, είτε σταφίδες, είτε σταγόνες σοκολάτας, είτε κάποιο frosting ανάλογα πόσο υγιεινά ή αμαρτωλά θέλει κανείς να τα κάνει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα :)
      Χαίρομαι πολυ που τα έφτιαξες και σου άρεσαν.
      Ναι θα μπορούσες να βάλεις σταφίδες, νομίζω θα πήγαιναν πιο πολυ από τις σταγόνες σοκολάτας. Και θα γινόταν ακόμα πιο υγιεινό, χωρίς να χάνει σε γεύση. ;)
      Επισης μπορείς να βάλεις λίγο παραπάνω μέλι.
      Σ ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία και την επιλογή της συνταγής.

      :)

      Διαγραφή